Jak cukr ovlivňuje vaše hormony?

Sestavte si sama jídelníček při PCOS

Objednávkový formulář níže
Objednávkový formulář níže

Získejte rady a tipy, jak vyváženým jídelníčkem zvrátit hormonální nerovnováhu při PCOS

  • díky e-booku zjistíte, jaký vliv má cukr a sacharidy na hormonální rovnováhu

  • pochopíte fungování hormonu inzulínu v těle a jeho zásadní vliv na ostatní hormony ženského těla

  • zjistíte, proč je pro vás snídaně nejdůležitějším jídlem dne

  • naučíte se, jak si poskládat svůj jídelníček

  • pochopíte mechanismus, jak vzniká PCOS a další potíže (PMS, endometrióza, myomy, menstruační potíže, nepravidelná ovulace nebo anovulace, problémy s funkcí štítné žlázy, těhotenská cukrovka...)

Jaká témata e-book obsahuje:

  1. Cukr jako spouštěč hormonálních potíží
  2. Jak cukr funguje v těle
  3. Jak funguje hormon inzulín
  4. Jak cukr přispívá k hormonální nerovnováze
  5. PCOS - problém nejen z nadměrné spotřeby cukru
  6. PMS - premenstruační syndrom a inzulínová rezistence
  7. Cukr a štítná žláza
  8. Těhotenská cukrovka (gestační diabetes)
  9. Zásady v jídelníčku pro rovnováhu cukru v krvi
  10. Jak moc je pro hormonální rovnováhu důležitá snídaně
  11. Šablona pro zdravý talíř a podporu hormonální rovnováhy
  12. 10 tipů na snídaně a hlavní chody pro vyrovnanou hladinu cukru v krvi

Objednávkový formulář níže
Objednávkový formulář níže

Co získáte přečtením e-booku?

  • praktické rady, jak s e-bookem a svým jídelníčkem pracovat (sestavte si jídelníček bez hladovění navždy)
  • porozumíte tomu, jak souvisí hormonální nerovnováha s nadměrnou konzumací cukru a sacharidů
  • budete vědět, jaké potraviny ze svého jídelníčku vyřadit, jaké zařadit, jaké používat doplňky stravy a v jakém dávkování
  • tipy, jak si udržet vyrovnanou hladinu cukru v krvi, která je pro hormonální rovnováhu nezbytná
  • šablonu pro zdravý talíř, který podpoří hormonální rovnováhu
  • 10 tipů na snídaně a hlavní chody a další...

Reference

"Po několika letech problémů s hormony už vím, jak si poskládat svůj jídelníček. Trápil mě neustálý hlad a touha po sladkostech. Následováním kroků z e-booku jsem se zbavila přejídání čokoládou, získala jsem více energie, dala jsem pryč 5 kg a moje menstruace se zpravidelnila. To všechno bez hladu. Už nemám problém poskládat si jídlo během dne, vždy vím, co má obsahovat. To vše také díky každodenní spolupráci s Markét, která mi tento e-book zaslala jako dárek."

K. M.

žena s PCOS

Už jen vyplnit a můžete začít číst!